Row Wrapper 2

Holiday Surf and Racquet Club 220

4.6667
(33 Reviews)

Capacity

1 Bedroom
1 Bath
Sleeps 4

Search Availability

About

Unit #220 accommodates up to 4 people with a brand new King Serta Perfect Sleeper with Plush Euro top bed in the master bedroom and a queen-sized Murphy bed in the living room. This unit has recently undergone a total renovation, including new textured walls and tile floors, new lighting and granite counter tops in the kitchen and bathroom, crown molding throughout and a totally new decor. Enjoy the 51" TV in the living room, and the 32" flat screen TV in the bedroom. During the peak season this unit requires Saturday - Saturday weekly rentals only. From this unit you will also appreciate the very easy access from the parking lot and breathtaking views of the Gulf of Mexico.

Features

Unit Amenities

  • combination tub/shower
  • shower
  • toilet
  • tub
  • DVD Player
  • Satellite / Cable
  • Television
  • Air Conditioning
  • Hair Dryer
  • Heating
  • Internet
  • Iron & Board
  • Linens Provided
  • Living Room
  • Towels Provided
  • Coffee Maker
  • Dishes & Utensils
  • Dishwasher
  • Microwave
  • Oven
  • Refrigerator
  • Stove
  • Toaster
  • Balcony

Property Amenities

  • coin laundry
  • Video Library
  • Elevator
  • Fitness Room / Equipment
  • Parking
  • Beachfront
  • Lawn / Garden
  • Outdoor Grill
  • Tennis
  • Communal Pool
  • Heated Pool
  • Sauna
  • fishing
  • swimming
  • non smoking only
  • pets not allowed
  • Weddings

Unit Type

  • King
  • 1 Bedroom

Nearby

  • bay/sound
  • churches
  • cinemas
  • festivals
  • library
  • marina
  • museums
  • playground
  • reefs
  • restaurants
  • water parks
  • zoo
  • antiquing
  • outlet shopping
  • photography
  • scenic drives
  • sight seeing
  • ATM/bank
  • groceries
  • hospital
  • Kayak / Canoe
  • deepsea fishing
  • golf
  • paragliding
  • pier fishing
  • scuba diving or snorkeling
  • surfing
  • wind-surfing

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
December 2019
SuMoTuWeThFrSa
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
$109 /nt
13
$109 /nt
14
$109 /nt
15
$109 /nt
16
$109 /nt
17
$109 /nt
18
$109 /nt
19
$109 /nt
20
$109 /nt
21
$109 /nt
22
$109 /nt
23
$109 /nt
24
$109 /nt
25
$109 /nt
26
$109 /nt
27
$109 /nt
28
$109 /nt
29
$109 /nt
30
$109 /nt
31
$109 /nt
 
January 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$109 /nt
2
$109 /nt
3
$109 /nt
4
$109 /nt
5
$109 /nt
6
$109 /nt
7
$109 /nt
8
$109 /nt
9
$109 /nt
10
$109 /nt
11
$109 /nt
12
$109 /nt
13
$109 /nt
14
$109 /nt
15
$109 /nt
16
$109 /nt
17
$109 /nt
18
$109 /nt
19
$109 /nt
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
February 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
March 2020
SuMoTuWeThFrSa
1
$166 /nt
2
$166 /nt
3
$166 /nt
4
$166 /nt
5
$166 /nt
6
$166 /nt
7
$166 /nt
8
$166 /nt
9
$166 /nt
10
$166 /nt
11
$166 /nt
12
$166 /nt
13
$166 /nt
14
$180 /nt
15
$180 /nt
16
$180 /nt
17
$180 /nt
18
$180 /nt
19
$180 /nt
20
$180 /nt
21
$180 /nt
22
$180 /nt
23
$180 /nt
24
$180 /nt
25
$180 /nt
26
$180 /nt
27
$180 /nt
28
$180 /nt
29
$180 /nt
30
$180 /nt
31
$180 /nt
 
April 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$180 /nt
2
$180 /nt
3
$180 /nt
4
$166 /nt
5
$166 /nt
6
$166 /nt
7
$166 /nt
8
$166 /nt
9
$166 /nt
10
$166 /nt
11
$166 /nt
12
$166 /nt
13
$166 /nt
14
$166 /nt
15
$166 /nt
16
$166 /nt
17
$166 /nt
18
$166 /nt
19
$166 /nt
20
$166 /nt
21
$166 /nt
22
$166 /nt
23
$166 /nt
24
$166 /nt
25
$166 /nt
26
$166 /nt
27
$166 /nt
28
$166 /nt
29
$166 /nt
30
$166 /nt
 
May 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$166 /nt
2
$166 /nt
3
$166 /nt
4
$166 /nt
5
$166 /nt
6
$166 /nt
7
$166 /nt
8
$166 /nt
9
$166 /nt
10
$166 /nt
11
$166 /nt
12
$166 /nt
13
$166 /nt
14
$166 /nt
15
$166 /nt
16
$166 /nt
17
$166 /nt
18
$166 /nt
19
$166 /nt
20
$166 /nt
21
$166 /nt
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
June 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
July 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
August 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
$165 /nt
9
$165 /nt
10
$165 /nt
11
$165 /nt
12
$165 /nt
13
$165 /nt
14
$165 /nt
15
$165 /nt
16
$165 /nt
17
$165 /nt
18
$165 /nt
19
$165 /nt
20
$165 /nt
21
$165 /nt
22
$165 /nt
23
$165 /nt
24
$165 /nt
25
$165 /nt
26
$165 /nt
27
$165 /nt
28
$165 /nt
29
$165 /nt
30
$165 /nt
31
$165 /nt
 
September 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$165 /nt
2
$165 /nt
3
$165 /nt
4
$180 /nt
5
$180 /nt
6
$180 /nt
7
$180 /nt
8
$148 /nt
9
$148 /nt
10
$148 /nt
11
$148 /nt
12
$148 /nt
13
$148 /nt
14
$148 /nt
15
$148 /nt
16
$148 /nt
17
$148 /nt
18
$148 /nt
19
$148 /nt
20
$148 /nt
21
$148 /nt
22
$148 /nt
23
$148 /nt
24
$148 /nt
25
$148 /nt
26
$148 /nt
27
$148 /nt
28
$148 /nt
29
$148 /nt
30
$148 /nt
 
October 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$148 /nt
2
$148 /nt
3
$180 /nt
4
$180 /nt
5
$180 /nt
6
$180 /nt
7
$180 /nt
8
$180 /nt
9
$180 /nt
10
$180 /nt
11
$180 /nt
12
$180 /nt
13
$180 /nt
14
$180 /nt
15
$180 /nt
16
$180 /nt
17
$148 /nt
18
$148 /nt
19
$148 /nt
20
$148 /nt
21
$148 /nt
22
$148 /nt
23
$148 /nt
24
$148 /nt
25
$148 /nt
26
$148 /nt
27
$148 /nt
28
$148 /nt
29
$148 /nt
30
$148 /nt
31
$148 /nt
November 2020
SuMoTuWeThFrSa
1
$109 /nt
2
$109 /nt
3
$109 /nt
4
$109 /nt
5
$109 /nt
6
$109 /nt
7
$109 /nt
8
$109 /nt
9
$109 /nt
10
$109 /nt
11
$109 /nt
12
$109 /nt
13
$109 /nt
14
$109 /nt
15
$109 /nt
16
$109 /nt
17
$109 /nt
18
$109 /nt
19
$109 /nt
20
$109 /nt
21
$109 /nt
22
$109 /nt
23
$109 /nt
24
$109 /nt
25
$109 /nt
26
$109 /nt
27
$109 /nt
28
$109 /nt
29
$109 /nt
30
$109 /nt
 

Map

Reviews

Leave a Review

Housekeeping is slipping.....

October 2019
, Georgetown, KY United States

Overall
3
Services from rental manager
2
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
3

We have been going to HSRC for 16 years. Love the place and the location! But we found the beach erosion to be a problem this year. (They don't tell you that when you book.). Also, nothing but a sheet on the master bed. We had to ask for a bedspread/comforter. When I advised management that the broom in the unit was broken, they asked me to bring it to them. Oddly enough, I don't believe that the customer should be doing any of that. Still love the place, but a bit disappointed in a few things. Management has changed.

Manager's Response

Sanjoy,

We are sorry to hear that you were unhappy with your stay. We value you all of our guest and we are especially grateful for our guest that return year after year. We will make sure to address all of your concerns and we are also looking forward to getting more sand this fall. We do appreciate all of your feed back and we hope to be able to host you again next year.

Holiday Surf & Racquet Club Guest Services Team

Easy Beach Access

September 2019
, Paducah, Kentucky United States

Overall
4
Services from rental manager
4
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

We loved our unit at HSRC. We always try to stay in this unit bc of the easy accessibility to the beach and parking. Some of the furniture seems outdated but the kitchen and bath are very nice with granite countertops. The Murphy bed is an added bonus in case one of our family members wanted to visit.

Manager's Response

Dorcas,

Thank you for choosing Holiday Surf & Racquet Club again. We do appreciate your feedback and The owner is looking into making some updates to this unit. We do enjoy having you as our guest and we look forward to your next visit,

Holiday Surf & Racquet Club Guest Services Team

Harris 2019 Vacation

September 2019
, Fayetteville, AR United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

Awesome time as usual.

Manager's Response

Herbet,

We always enjoy having you as our guest and we look forward to your next visit.

Holiday Surf & Racquet Club Guest Services Team

Condo 220

August 2019
, Cypress, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

This is our 2nd time at Holiday Surf and Resort. We love it here. Perfect location to the beach and to many restaurants and places to take the kids too. I purposely chose this condo due to its views of the beach and the close proximity to the parking lot.

Manager's Response

Marleen,

Thank you for staying with us again and we hope you enjoyed it as much as the first time. We appreciate you taking the time to leave us a review and we hope to see you next year!

Holiday Surf & Racquet Club Guest Services Team

True to the advertisement

July 2019
, N/A, CO United States

Overall
4
Services from rental manager
3
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4

It was true to the pictures and description. We had a wonderful time and would visit with this host again. Thank you very much.

Manager's Response

Seth,

Thank you for choosing to stay with us at Holiday Surf & Racquet Club. We take pride in trying to meet our guest expectations in every way possible. Thank you for taking the time to leave us a review and we do hope you choose us again the next time your in Destin!

Holiday Surf & Racquet Club Guest Services Team

Holiday Surf review

June 2019
, Sparta, Missouri United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We had a great time in our vacation. The condo at HSRC was very clean, neat and organized. Great beach access and of course great beaches. Very friendly staff and great accommodations. I would recommend this place to anyone.

Great vacation

April 2019
, Melbourne, KY United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4

We have stayed in this same condo previously. When we saw on the website all the updates, especially the updated balconies we decided to book at Holiday Surf and Racquet. Our condo was excellent the furnishings were great. Overall Great time. We will stay here again!!!

Manager's Response

Thank you very much for taking the time to send us your thoughts on your stay in Holiday Surf # 220! The owner takes a lot of pride in the condo and appreciates your review!

Destin

April 2019
, Olathe, KS United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We really enjoyed the location of the condo in the Holiday Surf & Racquet club. It was very convenient to the beach & a short drive to many good restaurants. The view of the gulf from the second story are great. Watching the dolphins from our balcony was a bonus!

Top notch 220!

March 2019
, Bloomington, IL United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

This was our 3rd or 4th stay at this location. We love it! The room is exactly what you see in the pictures. 220 is only 1 flight of stairs from the parking lot, so it's easy to unload your stuff. Also, the 2nd floor is high enough for perfect view of the gulf. It's an easy walk to the beach from the room. We were surprised at how much beach erosion has took place over the winter. Destin's traffic is kinda bad but otherwise it's a beautiful place.

Vaca

February 2019
, NEW LONDON, WI United States

Overall
4
Services from rental manager
4
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

Good

Love that view!

November 2018
, Blue springs, MO United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We have stayed at Holiday Surf for many years and each year is a pleasure. This unit is very comfortable and the view is terrific. It is also convenient to get to and from the beach. I would however, tell the owner to replace the DVR equipment. The remote control doesn't work and you have to switch the cable box to video before viewing. There were no instructions on how to do this so we had to have maintenance help us. You also have to juggle the input cables in back of the TV to tune the picture in. Something is out of whack between the TV and DVR. The only reason we even needed it was because it was rainy one day and we took advantage of the DVR rental box in the lobby. There was also no clock in the bedroom. Again, not a big deal, just an inconvenience.
We look forward to returning in 2019.

Love that view!

November 2018
, Blue Springs, MO United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We have stayed at Holiday Surf for many years and each year is a pleasure. This unit is very comfortable and the view is terrific. It is also convenient to get to and from the beach. I would however, tell the owner to replace the DVR equipment. The remote control doesn't work and you have to switch the cable box to video before viewing. There were no instructions on how to do this so we had to have maintenance help us. You also have to juggle the input cables in back of the TV to tune the picture in. Something is out of whack between the TV and DVR. The only reason we even needed it was because it was rainy one day and we took advantage of the DVR rental box in the lobby. There was also no clock in the bedroom. Again, not a big deal, just an inconvenience.
We look forward to returning in 2019.

Review

October 2018
, North Vernon, Indiana United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

The property was very nice and clean. Would recommend it to anyone that will be staying in Destin.

Really Nice Room!

October 2018
, Paducah, Kentucky United States

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

This room (220) was really nice, very clean and nicely updated! The view is good too! Can’t beat the location bc it’s close to so many restaurants, grocery, and Target!! Although it’s listed as 1-BR, there is a Murphy bed that helps out if you have extra guests. The only complaint I have is that the mattress in the Master needs to be replaced badly! We’ve stayed in this room several times and the mattress has always needed to be replaced! Other than that, I’d say it’s perfect!!

Really Nice Room!

October 2018
, Paducah, Kentucky United States

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

This room (220) was really nice, very clean and nicely updated! The view is good too! Can’t beat the location bc it’s close to so many restaurants, grocery, and Target!! Although it’s listed as 1-BR, there is a Murphy bed that helps out if you have extra guests. The only complaint I have is that the mattress in the Master needs to be replaced badly! We’ve stayed in this room several times and the mattress has always needed to be replaced! Other than that, I’d say it’s perfect!!

Great beach getawy

October 2018
, LaPlace, LA United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We thouroughly enjoyed our stay. The only issue we had, and it was corrected, was the bedroom mattress. It was in terrible condition. We mentioned it to the front desk staff, and we had a new mattress the next day. We only wish we had voiced our concern earlier in our stay.

Manager's Response

Thank you for your review of your recent stay at Holiday Surf and Racquet Club! The owner was more than happy to address this issue for you so that you could enjoy your stay. Let us know when you can come back down!

Great week at the beach

September 2018
, Missouri City, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
4
Cleanliness
4
Location
4
Property condition
3

Place was clean, staff was very helpful in fixing problems (toilet running, lightbulbs out). Would recommend bringing your own beach chairs - the chairs and umbrella's are nice, but very uncomfortable. Took 15 days to get security deposit back (10 full business days). Ridiculous!

Manager's Response

We are very glad to hear that you enjoyed your stay at Holiday Surf! We appreciate your feedback! We spoke on the phone regarding your inquiry into your security deposit refund. As I said then, it is in your rental agreement to allow us 5-10 business days to process your refund. I am glad to hear that we did indeed accomplish that for you. Let us know when you are able to come back down! Erika- Rental Manager
Thank you- Holiday Surf and Racquet Club

Harris 2018 Vacation

September 2018
, Fayetteville , Arkansas United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

We have stayed at Holiday Surf & Racquet Club for the past 6 years and have had no problems during any of our stays.

Manager's Response

We are very glad to hear that you enjoyed your stay at Holiday Surf! We appreciate your feedback! We look forward to your return visit!
Thank you- Holiday Surf and Racquet Club

Nice condo enjoyed the extras

August 2018
, The Woodlands, TX United States

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We really enjoyed our stay in unit #220. The unit was pretty clean except we found hairs under the fitted sheet. The Matress pad should have been washed before our stay. Other than that the unit was clean. My only complaint would be there was not basic spices like salt and pepper in the unit. I’ve stayed in several condos in my life and never been in one without them. We bought food before I realized this. I was also surprised there was not any coffee. The unit did have a normal coffee pot and a kureg. There was only one skillet so it made cooking a larger breakfast a little difficult. There were many other cooking things but we were only cooking breakfast so we did not use them. They could use a few sharp knifes and maybe a pizza cutter as we did a frozen pizza the night we arrived. I loved that the whole unit was tile so there was no gross carpet from the sand. Overall I would come again just be aware that I might need to bring more with me. One other thing is the king bed seems to be showing wear. We were concerned as there was visable sagging. We slept fine on it but we were exhausted from the week of travel we had done before our few days here.

We enjoyed the umbrella and chairs everyday on the beach. The view was beautiful! We took the dolphin tour as part of the excursion card and really enjoyed it.

Fabulous property!

August 2018
, Midlothian, TX United States

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Overall the condo was very nice. All the conveniences of home steps away from the beach! The kitchen is beautiful which looks out to the beach. The only two things we thought could be improved upon...more or better pillows. And a coffee maker would be a nice addition but we purchased iced coffee for the trip and that worked well. The beach was well kept and chairs/umbrellas were a huge perk! The last thing I wanted to mention was the unlimited DVD rentals available from the lobby were awesome! Overall we would definitely stay at the surf & racquet club again!

EASY BEACH LIFE CLOSE TO EVERYTHING

July 2018
, Canton, Ohio United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

WE HAVE BEEN TO DESTIN MANY TIMES. JULY 2018 WAS OUR FIRST TIME AT HOLIDAY SURF AND RACQUET CLUB ROOM 220. WE ARE MARRIED, NO KIDS, IN OUR 30'S. THE ROOM HAS A STAIRCASE RIGHT OUTSIDE THE DOOR WHICH PROVIDED EASY ACCESS TO THE BEACH AND OUR VEHICLE. BEWARE, THE COMPLIMENTARY (2) BEACH CHAIRS WERE 1ST COME, 1ST GET DOWN THERE EARLY AND TAG YOUR UMBRELLA. THE CLOSE LOCATION TO DOWNTOWN DESTIN MAKES IT EASY FOR NIGHTLIFE, LESS EXPENSIVE UBERS/LIFTS, AND CLOSE ACCESS TO WATER SPORTING COMPANIES. PRIVACY AND VIEW OF OCEAN WAS VERY NICE. THE CEILING FAN LIGHT WAS A LITTLE BROKE BUT MY HUSBAND IS HANDY SO A QUICK 5 MIN FIX DID IT. FREE MOVIE RENTALS (MACHINE DIDN'T WORK THOUGH), POOL WAS VERY CLEAN/GOOD TEMP. DISCOUNTS PROVIDED THROUGH WATER SPORTING COMPANY...WE TOOK ADVANTAGE OF THE DOLPHIN CRUISE (SUNSET CRUISE)...AND LOVED IT!! HIGHLY RECOMEND FOR COUPLES AND FAMILIES.

Love this place!

June 2018
, Altamont, IL United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We love this place! Property description was accurate. I think every room has an ocean view. Everything was clean and maintained. You don't have to go far to find something for the kids to do, or somewhere to eat. It was a very relaxing week for us. Highly recommend.

Holiday Surf and Raxquet Club March Stay

March 2018
, Knoxviille, TN United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

Very positive stay! Our condo was very clean and had everything we needed. The staff at the front desk were helpful suggesting places to visit.

Love HSRC!!

October 2017
, Paducah, Kentucky United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We love HSRC! My husband and I have been staying here for at least 15 years. We love the location, easy access to the beach, and good rates!

Love HSRC!!

October 2017
, Paducah, Kentucky United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We love HSRC! My husband and I have been staying here for at least 15 years. We love the location, easy access to the beach, and good rates!

Destin 2017

September 2017
, Fayetteville , Arkansas United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

Only issue we had was the light fixture on the ceiling fan in the dining space kept coming loose and rattling. Other than that we love coming here.

Room 220 Review

September 2017
, Harvey, LA United States

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
3

I have stayed here multiple times in several different units. This unit is very nicely updated, except for the king size bed. The mattress is old and lumpy -- we could not sleep well. Update the mattress and the room would be perfect.

tommy vaca

August 2017
, United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

I come here every summer.I love this place.

Room 220 Review

September 2017
, Marrero, LA United States

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
3

I have stayed here multiple times in several different units. This unit is very nicely updated, except for the king size bed. The mattress is old and lumpy -- we could not sleep well. Update the mattress and the room would be perfect.

Vacation

August 2017
, Bolivar, MO United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

The room was nice and very close to the beach. Good location to grocery store and restaurants

Family vacation

July 2017
, Madison, MS United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
3
Location
5
Property condition
5

Great place for a family reunion!!

Awesome Beach Vacation

June 2017
, Meridian, MS United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Awesome beach view, condo was well equipped with kitchen utensils, clean, well furnished and beautiful all together!!! Plan to come back soon!

Stay from 5/6 to 5/11

May 2017
, Kettering, Ohio United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Never been here before but loved it. Great location. Beautiful beach. Lots of wildlife. Close to lots of good restaurants.